مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 16:502024-01-10پزشكي

بعد از لمینت چند روز نباید مواد غذایی رنگی بخوریم؟


افراد بسیاری به دنبال یک راه حل ساده و راحت برای برطرف کردن عیوب دندان های خود هستند، یکی از این روش ها استفاده از لمینت دندان است که با نام روکش دندان نیز در جامعه شناخته می شوند.

- از لمینت برای برطرف کردن عیوبی مانند شکستگی، تغییر رنگ، ترک دندان و غیره استفاده می شود.

این روکش ها به شما کمک می کنند تا ظاهر دندان هایتان به شکل قابل توجهی تغییر کرده و ایده آل شود، در واقع لمینت یک روش دندانپزشکی فوق العاده برای رهایی از مشکلات ظاهری دندان ها است که به شما کمک می کند از لبخند خود لذت ببرید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کلینیک درسان، در این مطلب قصد داریم به روش های مراقبتی بعد از لمینت بپردازیم، زیرا این روش ها می توانند به شکل قابل توجهی در طول عمر لمینت های دندان شما تأثیرگذار باشند، پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

روش های مراقبت از لمینت دندان مراقبت از روکش های دندان محدود به زمان خاصی نیست و باید در تمامی زمان ها از آن ها مراقبت کنیم.

البته مراقبت در 48 ساعت ابتدایی بسیار مهم است، زیرا در ساعات ابتدایی بعد از لمینت، دندان ها به شکل ویژه ای حساس می شوند.

نکات مراقبت از لمینت دندان اگر قصد دارید لمینت دندان های خود را در بهترین حالت نگه دارید، بهتر است از به نکات زیر توجه کرده و آن ها را رعایت کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از لمینت چند روز نباید مواد غذایی رنگی بخوریم؟

بعد از لمینت چند روز نباید مواد غذایی رنگی بخوریم؟