مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:452024-01-06سياسي

آزادی 103 زندانی از زندان های چهارمحال و بختیاری


در آیین آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد استان، تعداد 28 نفر به همت اعضا ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان از بند حبس رهایی یافتند.

همچنین تعداد 4 نفر در قالب آزادی مشروط، - 14 نفر با تعلیق اجرای حکم، 43 نفر مرخصی پایان محکومیت، 2 نفر پابند و نظارت الکترونیکی و تعداد 12 نفر نیز با صلح و سازش و گذشت شکات خصوصی از زندان های استان آزاد شدند.

رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری از آزادی 103 زندانی از زندان های چهارمحال و بختیاری به یاد سردار دل ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری، محمد رزم اظهار کرد: حاج قاسم سربازی دلیر و تحت امر ولایت بود که تا پای جان برای حفظ اسلام و دفاع از وطن ایستادگی کرد و لحظه ای در برابر ایادی استکبار و تروریست ها کوتاه نیامد.

وی تصریح کرد: در زمانی که دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب با استفاده از ابزارهای رسانه ای افکار عمومی را به سمت و سوی اسلام هراسی منحرف می ساختند شهید سلیمانی با بهره گیری از ایمان به خدا و توسل به ائمه معصومین (علیهما السلام) برای دفاع از دین و وطن به پا خواست.

رییس کل دادگستری استان ابراز داشت: تقوا، عشق به میهن و ولایتمداری شهید سلیمانی موجب شد تا یاد و خاطره او در دل این مردم تا ابد جاودانه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 103 زندانی از زندان های چهارمحال و بختیاری

آزادی 103 زندانی از زندان های چهارمحال و بختیاری