مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 22:262024-01-11سياسي

معاون قوه قضاییه: سواحل و مناطق دریایی از سال آینده حدنگاری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان بوشهر با اشاره به موضوع حریم 60 متری سواحل و دریا،  اظهار داشت: سند مالکیت اراضی حریم 60 متری دریا به نام دولت صادر شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت جغرافیایی و زیست محیطی پیش روی آب به سمت ساحل کاهش یافته و سواحل گسترده شده است، افزود: در این موقعیت ها یکسری اعیانی و ساخت وسازهایی ایجاد شده است که بنا است کمیته تخصصی در این موضوع تشکیل شود.

معاون قوه قضاییه گفت: بر اساس مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال بنا است این مشکل برای مردم حل و بر اساس واقعیت و وضع موجود موضوع حل و فصل شود.

وی ادامه داد: برطرف شدن این مشکلات و کمک به توسعه استان و اقتصادی کشور به ویژه استان بوشهر که دارای ظرفیت های مهمی است در اولویت قرار دارد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خاطرنشان کرد: استان بوشهر یک درصد جمعیت کل کشور و در اقتصاد کشور 6 تا 10 درصد سهم دارد که امیدواریم مردم به مطالبات خود دست یابند و تثبیت مالکیت ها در حوزه کشاورزی و صنعت خواست مردم است که این مهم محقق می شود.

اسناد حدنگار برای مناطق مختلف دریایی ترسیم و به دستگاه های مرتبط ابلاغ می شود رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه شاهد اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون قوه قضاییه: سواحل و مناطق دریایی از سال آینده حدنگاری می شود

معاون قوه قضاییه: سواحل و مناطق دریایی از سال آینده حدنگاری می شود