مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:052023-12-27اقتصادي

ثبت بیش از 57 هزار میلیارد ریال درخواست سرمایه گذاری در کرمانشاه


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه از ثبت بیش از 57 هزار میلیارد ریال درخواست سرمایه گذاری در کرمانشاه در 9 ماهه امسال خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه از ثبت بیش از 57 هزار میلیارد ریال درخواست سرمایه گذاری در کرمانشاه در 9 ماهه امسال خبر داد.

محمود رشیدی اقدم در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در 9 ماهه امسال 1924 مورد درخواست سرمایه گذاری در سامانه پنجره واحد خدمات سرمایه گذاری کرمانشاه به ثبت رسیده، مبلغ سرمایه گذاری این درخواست ها را 57 هزار و 164 میلیارد ریال اعلام کرد.

وی ادامه داد: در صورت موافقت با تمامی این درخواست، برای بیش از 24 هزار نفر در زمینه های مختلف اشتغالزایی خواهد شد.

به گفته مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه، بخش کشاورزی بیشترین درخواست را با 44 درصد به خود اختصاص داده و مابقی درخواست ها نیز مربوط به حوزه های صنعت، خدمات و .

بوده است.

رشیدی اقدم با بیان اینکه برای 51 درصد درخواست های سرمایه گذاری یعنی نزدیک به 980 مورد از درخواست ها مجوز صادر شده، خاطرنشان کرد: 18 درصد درخواست ها نیز در دست رسیدگی قرار دارد.

وی همچنین از رد شدن 31 درصد درخواست های سرمایه گذاری 9 ماهه امسال خبر داد و عنوان کرد: عمده دلایل رد درخواست ها شامل کمبود زیرساخت خصوصا آب و برق، انصرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 57 هزار میلیارد ریال درخواست سرمایه گذاری در کرمانشاه

ثبت بیش از 57 هزار میلیارد ریال درخواست سرمایه گذاری در کرمانشاه