مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 12:002023-12-24فرهنگي

نمایشگاهی از آثار 3 هنرمند تجسمی پیشکسوت حوزه هنری برگزار می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، نمایشگاه مجسمه، نقاشی و طراحی گرافیک «سه رخ» 4 دی ساعت 16 افتتاح خواهد شد.

- نمایشگاه سه رخ شامل آثار علی اصغر یوزباشی، ناصر سیفی، سید حمید شریفی آل هاشم به همت مرکز هنر های تجسمی حوزه هنری دوشنبه 4 دی در نگارخانه ابوالفضل عالی افتتاح می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، نمایشگاه مجسمه، نقاشی و طراحی گرافیک سه رخ 4 دی ساعت 16 افتتاح خواهد شد.

این نمایشگاه شامل مجموعه آثاری از علی اصغر یوزباشی، ناصر سیفی، سید حمید شریفی آل هاشم است که به بازدیدکنندگان نگارخانه ابوالفضل عالی ارایه خواهد شد.

علی اصغر یوزباشی دارای مدرک دیپلم از هنرستان شماره دو تهران است.

خلق آثار هنری را از اوایل دهه 50 آغاز کرد و در طول سالیان متمادی با حضور در جشنواره ها و مسابقات هنری موفق به دریافت جوایز و الواح تقدیری متعددی نیز شد.

حضور در نمایشگاه های مختلف گروهی، ساخت تندیس چندین جشنواره هنری داخلی و بین المللی و همچنین طراحی و اجرای دکور برخی برنامه ها و سریال های تلویزیونی سازمان صدا و سیما روایت فتح و مردان آنجلس از جمله فعالیت های ایشان در عرصه فرهنگ و هنر این مرز و بوم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاهی از آثار 3 هنرمند تجسمی پیشکسوت حوزه هنری برگزار می شود

نمایشگاهی از آثار 3 هنرمند تجسمی پیشکسوت حوزه هنری برگزار می شود