مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 13:002024-01-01اقتصادي

وعده های خوش مخابرات به مردم باشت از دکل 48 متری تا اینترنت پرسرعت در روستاها


سرپرست شرکت مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد به همراه تنی چند از مسوولان در بازدید از طرح های مخابراتی و پروژه های اجرایی باشت خبرهای خوشی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باشت خداداد خالق پناه سرپرست شرکت مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد به همراه تنی چند از مسوولان در بازدید از طرح های مخابراتی و پروژه های اجرایی این شهرستان اظهار داشت: برای رفع مشکل آنتن دهی و اینترنت در سطح باشت در محدوده قدم آباد و اطراف بیمارستان دکل 48 متری در نظر گرفته شده که با اعتبار افزون بر 9 میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد و امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد و هدیه به مردم شهر باشت باشد و مشکل آنتن دهی و اینترنت این ناحیه را برطرف کند.

خداداد خالق پناه در بازدید از محور روستای چم بلبل به سرتنگ بیدک عنوان کرد : در این مسیر به طول 37 کیلومتر روستاهای چاه تلخ ، گوهرگان، ده بزرگ، تکیه، شهرک تکیه، پزین، چهارراه گشین، تلخاب بیدک، سرتنگ بیدک و بهره عنا قرار دارد و 20 کیلومتر این مسیر کار شده و 17 کیلومتر آن باقی مانده است.

وی افزود: مسیر چم بلبل به امام ضامن و مله برفی به طول 8 کیلومتر نیز در دستور کار است که بعد از اتمام این کار شروع می شود.

این مسوول ادامه داد: ارتقای تکنولوژی سایت های چاه تلخ ، چهار راه گشین و گوهرگان نیز در دستور کار ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های خوش مخابرات به مردم باشت از دکل 48 متری تا اینترنت پرسرعت در روستاها

وعده های خوش مخابرات به مردم باشت از دکل 48 متری تا اینترنت پرسرعت در روستاها