مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 12:002024-01-05ورزشي

فرماندار ری: پروژه های روستایی از مهاجرت به شهرها جلوگیری می کند


فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به کارگاه های عمرانی روستاهای اسلام آباد نظامی و امین آباد گفت: توسعه روستایی و ایجاد امکانات عمرانی، رفاهی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با همراهی بشارت معاون هماهنگی امور عمرانی، با حضور در روستاهای اسلام آباد نظامی و امین آباد در بخش مرکزی ری از پروژه های عمرانی درحال اجرای این روستاها بازدید کرد.

  فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه بازدید از پروژه های اسلام آباد نظامی اظهار کرد: با کمک خداوند متعال و تلاش و همت مجموعه شوراهای اسلامی و دهیاری کارگاه های عمرانی خوبی در روستا ایجاد شده است که در حال حاضر 4 پروژه درحال تکمیل مراحل ساخت بوده و به زودی به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: در روستای اسلام آباد نظامی پروژه بزرگ احداث سالن ورزشی روستا با پیشرفت فیزیکی 85 درصد درحال اجرا می باشد که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده با تلاش مجموعه مدیریت روستا در دهه فجر سال جاری مورد افتتاح و در دسترس مردم شریف روستا و مناطق اطراف قرار گیرد.

  باب الحوائجی ادامه داد: دومین پروژه مورد بازدید در روستای اسلام آباد ساخت مجموعه مدیریت بحران روستایی شامل فضای اسکان اضطراری، انبار تجهیزات و کمک های اولیه امدادی می باشد که بات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ری: پروژه های روستایی از مهاجرت به شهرها جلوگیری می کند

فرماندار ری: پروژه های روستایی از مهاجرت به شهرها جلوگیری می کند