مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 08:102024-01-17اجتماعي

آخرین وضعیت ایمن سازی بزرگراه های پایتخت


معاون فنی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد اجرای طرح ایمن سازی بزرگراه های سطح شهر تهران توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهدی نوروزی در گفت وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت ایمن سازی بزرگراه های تهران با تأکید بر اینکه ایمن سازی بزرگراه امام علی (ع) شروع شده است، گفت: وظیفه ذاتی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رسیدگی به وضعیت بزرگراه های شهر تهران در موضوعات مختلف همچون نصب و نگهداشت علائم و تجهیزات ترافیکی افقی و عمودی در بزرگراه هاست.

وی با بیان اینکه یک طرح جهادی را در سازمان حمل و نقل آغاز کردیم که براساس این طرح به صورت محوری از محورهای شمالی -جنوبی پایش شاخص های ایمنی را آغاز کردیم، اظهار کرد: بزرگراه امام علی (ع) با توجه به حجم تصادفات، نیاز به توجه بیشتری داشت که بر همین اساس تمام اکیپ های ترافیکی مان را در موضوعات مختلف همچون حفاظ های توری، گارد، نیوجرسی، خط کشی و پیمانکاران تابلوها و علائم را به صورت خاص ظرف یک هفته در محدوده بزرگراه امام علی(ع) بسیج کردیم تا از ابتدای محور شروع به بررسی کنند و نواقصی که بوده را رفع کردند.

نوروزی افزود: بعد از این که پایش محورهای شمالی -جنوبی تمام شود، تیم فنی به سراغ محورهای شرقی -غربی می روند تا پایش و بررسی ترافیکی و ایمنی را انجام دهند و در صدد هستیم تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت ایمن سازی بزرگراه های پایتخت

آخرین وضعیت ایمن سازی بزرگراه های پایتخت