مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 16:202023-12-29بين الملل

سرنگونی پهپاد صهیونیست ها در غزه/حملات موشکی به شهرک های اشغالی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد یک پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی از نوع «اسکای لارک- 2» را در بیت حانون در شمال نوار غزه سرنگون کرده است.

- گردان های قسام اعلام کرد که یک پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی را در بیت حانون سرنگون کرده و گردان های قدس هم از موشک باران شهرک های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد یک پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی از نوع اسکای لارک- 2 را در بیت حانون در شمال نوار غزه سرنگون کرده است.

گردان های قسام همچنین اعلام کرد که رزمندگانش گروهی از کماندو های صهیونیست را در داخل ساختمانی در شمال اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه با راکت های ضد استحکامات هدف قرار داده و از فاصله صفر با آن ها درگیر شدند که در پی آن شماری از نظامیان اشغالگر به هلاکت رسیده یا زخمی شدند.

یک دستگاه بولدوزر D9 ارتش رژیم صهیونیستی نیز در شمال اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه هدف راکت یاسین 105 گردان های قسام قرار گرفت و منهدم شد.

گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم اعلام کرد شهرک های صهیونیست نشین حولیت، صوفا و نیر اسحاق در مجاورت نوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنگونی پهپاد صهیونیست ها در غزه/حملات موشکی به شهرک های اشغالی

سرنگونی پهپاد صهیونیست ها در غزه/حملات موشکی به شهرک های اشغالی