مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 10:302024-01-14سياسي

ساماندهی کمربندی تالش بالغ بر 1500 میلیاردتومان اعتبار نیاز دارد


نماینده شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال با بیان اینکه ساماندهی کمربندی تالش بالغ بر 1500 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: مقرر شد بازسازی این کمربندی به صورت مرحله ای انجام شود در مرحله اول از قروق به فاصله 2 کیلومتر بازسازی انجام می گیرد که حدود .

- ایسنا/گیلان نماینده شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال با بیان اینکه ساماندهی کمربندی تالش بالغ بر 1500 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: مقرر شد بازسازی این کمربندی به صورت مرحله ای انجام شود در مرحله اول از قروق به فاصله 2 کیلومتر بازسازی انجام می گیرد که حدود 30 درصد از بارترافیکی شهر می کاهد.

حسن محمدیاری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید امید و اتحاد را در جامعه ترویج و از سیاه نمایی پرهیز کنیم، اظهار کرد: اگر دستاوردها را در جامعه بازگو نکنیم قطعا خیانت است، در منطقه غرب گیلان اگرچه با مشکلات و موانعی مواجه هستیم و زیرساخت های ما معیوب است ولی گام های خیلی خوبی در حوزه بهداشت و درمان برداشته ایم.

نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مجلس با اشاره به اقدامات انجام گرفته در حوزه بهداشت و درمان، افزود: با بیان اینکه مرکز تصویربرداری MRI تالش در حال تکمیل است، متاسفانه 500 هزار نفر جمعیت غرب گیلان حتی از یک دستگاه ام آر آی محروم بودند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی کمربندی تالش بالغ بر 1500 میلیاردتومان اعتبار نیاز دارد

ساماندهی کمربندی تالش بالغ بر 1500 میلیاردتومان اعتبار نیاز دارد