مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 09:052024-01-11دانش

شرایط پذیرش دانشجوی ارشد بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت چیست؟


دانشگاه علم و صنعت شرایط پذیرش دانشجویان در رشته های بدون آزمون دوره کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 1402-1403 را تشریح کرد.

- دانشگاه علم و صنعت شرایط پذیرش دانشجویان در رشته های بدون آزمون دوره کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 1402-1403 را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد؛ مطابق آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه علم و صنعت درخواست دانشجویان ممتاز کارشناسی پیوسته ورودی مهرماه سال 1399 سایر دانشگاههای دولتی را جهت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد (بدون آزمون) سال تحصیلی 1403-1404 مورد بررسی قرار می دهد.

متقاضیان باید ثبت نام اولیه خود را تا 22 دی ماه جاری صرفا به صورت غیرحضوری از طریق آدرس https://golestan.

iust.

ac.

ir/Forms/AuthenticateUser/main.

htm انجام دهند.

*شرایط پذیرش داشتن حداقل معدل کل 16 (با اعمال ضریب همترازی دانشگاه مقطع کارشناسی) در پایان شش نیمسال تحصیلی مقطع کارشناسی که به لحاظ میانگین کل جزء 20 درصد برتر (عدد غیر صحیح به صورت ریاضی گرد و به عدد صحیح تبدیل شود) دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند.

*توضیح ضریب همترازی: هر دانشگاه دارای ضریبی می باشد که این ضریب بزرگتر یا مساوی 1 بوده و در صورت بالاتر بودن این ضریب از 1 تاثیر مثبت در معدل خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط پذیرش دانشجوی ارشد بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت چیست؟

شرایط پذیرش دانشجوی ارشد بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت چیست؟