مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 19:302024-01-06حوادث

باید برای هر حادثه طبیعی آمادگی داشته باشیم


رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه ما باید برای سیلاب و هر حادثه طبیعی دیگر آمادگی داشته باشیم، گفت: نباید تصور کنیم که خطری وجود ندارد، - اما نباید جامعه را نگران کنیم.

باید به جامعه آرامش دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسن نامی در پنجمین جلسه ستاد مدیریت بحران شهر تهران که عصر امروز با حضور شهردار تهران، رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، مدیرکل هواشناسی تهران و نمایندگانی از فرمانداری، پلیس، هلال احمر و .

برگزار شد، گفت: برای این که ما در برابر مخاطرات متعدد اعم از حوادث طبیعی و مخاطرات انسان ساز آماده باشیم، باید مرتب برنامه ریزی و تمرین کنیم.

باید این تمرین ها موجب ارتقاء آگاهی و آمادگی جامعه شود.

وی با بیان اینکه یکی از مخاطراتی که کشور را تهدید می کند، سیلاب است، گفت: سیلاب ناشی از به هم خوردن تعادل محیط زیست است.

ما باید برای سیلاب و هر حادثه طبیعی دیگر آمادگی داشته باشیم و تصور نکنیم که خطری وجود ندارد، اما نباید جامعه را نگران کنیم.

باید به جامعه آرامش دهیم.

نامی به روند بارندگی در کشور نیز اشاره کرد و گفت: ما روند بارندگی را در کشور و همچنین در پیوستگی با استان های همجوار کشورهای همسایه نیز بررسی کردیم و این روند با کشورهای اطراف خیلی تفاوت ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برای هر حادثه طبیعی آمادگی داشته باشیم

باید برای هر حادثه طبیعی آمادگی داشته باشیم