مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 23:002024-01-02سياسي

حضرت زهرا(س)؛ نمونه بانوی کامل است


حجت الاسلام والمسلمین شمس الله جلیلیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم استان کرمانشاه امروز سه شنبه 12 دی ماه گفت: حضرت زهرا(س) نمونه بانوی کامل و عصمت کبری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، روز زن و تکریم مقام و منزل مادر امروز سه شنبه 12 دی ماه مراسم جشنی با حضور جمعی از مسئولان و بانوان شهرستان قصرشیرین در محل سرسرای روباز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الله جلیلیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم استان کرمانشاه، ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: همه ی بانوان ما باید سیره این بانوی مکرم در زندگی شخصی و اجتماعی خود جاری و ساری کنند.

وی افزود: حضرت زهرا(س) سه دل خوشی را در این دنیا بیان نمود که درسی است برای همه رهروان راه آن حضرت و این سه دل خوشی نگاه به صورت پیامبر(ص)، خدمت به نیازمندان و نگاه به قرآن هست.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم استان کرمانشاه بابیان این که همه باید از این بانوی والامقام درس بگیریم، تصریح کرد: پیروی از سیره ی این بانو، پیروی از خصال نیکو و منجر به رسیدن به راه سعادت هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت زهرا(س)؛ نمونه بانوی کامل است

حضرت زهرا(س)؛ نمونه بانوی کامل است