مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:212024-01-15بين الملل

اعتراف عاملان اصلی حمله تروریستی راسک به صدور دستور عملیات از خارج کشور


  سردار قاسم رضایی در حاشیه این طرح در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  در حمله تروریستی که به مقر انتظامی راسک صورت گرفت، با یک اقدام پنهانی رو به رو بودیم به نحوی که  90 درصد اقدامات تروریستی پنهانی انجام می شود و حتما رده آشکار آسیب پذیر است.

وی با بیان اینکه پس از این حمله دستگیری فوری تروریست ها در دستور کار نیروهای امنیتی و انتظامی قرار گرفت، افزو د: دستگیری 4 نفر از عاملان اصلی حمله تروریستی با رصد اطلاعاتی و جانفشانی انجام شد.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور با بیا ن اینکه در اعترافاتی که این چهار نفر داشتند از خارج دستور می گرفتند و هنوز دستگیری سایر متهمان ادامه دارد، تصریح کرد: این چهار نفر از سارقان سابقه دار بودند و اقدامات غیرقانونی فراوانی داشتند.

سردار رضایی همچنین با اشاره به درگیری شب گذشته در چابهار گفت: شب گذشته چند سارق در حال سرقت خودرو بودند که بلافاصله همکاران ما با آنها گلاویز می شوند.

وی با بیان اینکه سارقان بعد از این درگیری مسلحانه فرار می کنند اما سلاح، خودرو و سایر لوازم آنها برجای می ما ند، اضافه کرد: تعقیب سارقان از همان شب گذشته ادامه پیدا می کند و همه اعضای این باند سارقان صبح امروز دستگیر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف عاملان اصلی حمله تروریستی راسک به صدور دستور عملیات از خارج کشور

اعتراف عاملان اصلی حمله تروریستی راسک به صدور دستور عملیات از خارج کشور