مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 09:552024-01-19اقتصادي

افزایش حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان و کارگران در سال 1403/ قانون چه می گوید؟


حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر در مجلس گفت: قانون دائمی مدیریت خدمات کشوری را داریم که در ماده 125 تکلیف کرده است دولت لازم است حقوق کارکنانش را بر اساس نرخ تورم که از بانک مرکزی استعلام می کند، - جی پلاس؛ یک نماینده مجلس گفت: درخصوص افزایش حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان و کارگران باید مُر قانون اجرایی شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت وگو با ایلنا، درباره انتقادات دولت در پی مصوبه کمیسیون تلفیق برای افزایش حقوق کارکنان دولت گفت: دیدگاه من این است که هنگامی که قانون دائمی داریم چرا این قانون را کنار بگذاریم و قانون موقت را دنبال کنیم.

نماینده شاهین شهر در اصفهان ادامه داد: قانون دائمی مدیریت خدمات کشوری را داریم که در ماده 125 تکلیف کرده است دولت لازم است حقوق کارکنانش را بر اساس نرخ تورم که از بانک مرکزی استعلام می کند، افزایش دهد و بر مبنای آن تصمیم گیری و اقدام کند و همچنین درباره بازنشستگان تامین اجتماعی باید بر اساس ماده 96 قانون تامین اجتماعی که گفته نرخ افزایش دستمزد برابر نرخ تورم باشد و همچنین ماده 41 قانون کار که همین بحث را درباره کارگران دارد، عمل کرد.

وی تاکید کرد: دیدگاه ما این است که همان چیزی که مر قانون است، اجرا شود که همین امر بتواند انگیزه کارکنان دولت را هم در ارائه خدمات افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان و کارگران در سال 1403/ قانون چه می گوید؟

افزایش حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان و کارگران در سال 1403/ قانون چه می گوید؟