مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:002023-12-30سياسي

فتنه 88 را برای نسل جوان بازخوانی کنیم


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین گفت: لازم است عاملان هدف فتنه را بشناسیم و آن روزها را بازخوانی کنیم چراکه دشمن همیشه به دنبال وارونه جلوه دادن مسائل کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی صبح امروز در اجتماعی مردمی گرامیداشت روز بصریت و میثاق امت با ولایت که در میدان شورا برگزار شد، اظهار کرد: 9 دی روز تجدید عهد و پیمان دوباره با آرمان امام و انقلاب اسلامی است و باید در راستای حفظ و گرامیداشت این روز از تمام توان خود استفاده کنیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین افزود: امام خامنه ای این روز را یوم الله نامیدند که نشان توجه ویژه ایشان به زنده نگه داشتن این روز دارد و همچنین مردم نیز باید از این حادثه تاریخی درس بگیرند تا تاریخ دوباره تکرار نشود.

وی با تاکید بر این که لازم است این فتنه را بازخوانی کنیم، ابراز کرد: لازم است عاملان هدف فتنه را بشناسیم چراکه دشمن همیشه به دنبال وارونه جلوه دادن مسائل کشور است تا به نوعی کلمات باطل را زیبا جلوه دهد.

وی یکی از اهداف دشمن را جدایی مردم از ولایت دانست و افزود: یکی از اهداف شوم دشمن بعد از انقلاب این است که همیشه به دنبال جدایی ملت و مردم را از نظام و امت است تا آنان را از ولایت جدا کند، اما مردم در سال 88 با حضور به موقع و انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه 88 را برای نسل جوان بازخوانی کنیم

فتنه 88 را برای نسل جوان بازخوانی کنیم