مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 15:102024-01-18اجتماعي

افتتاح همزمان ایستگاه پایش آنلاین آلودگی هوا در سه شهر مازندران


ایستگاه پایش آلودگی هوای شهر آمل با حضور معاون انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور افتتاح و به صورت برخط و همزمان در دو شهر چالوس و نکا نیز بهره برداری شد.

- با حضور معاون انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور در آمل صورت گرفت؛ افتتاح همزمان ایستگاه پایش آنلاین آلودگی هوا در سه شهر مازندران ایسنا/مازندران ایستگاه پایش آلودگی هوای شهر آمل با حضور معاون انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور افتتاح و به صورت برخط و همزمان در دو شهر چالوس و نکا نیز بهره برداری شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران امروز در حاشیه افتتاح ایستگاه پایش آنلاین آلودگی هوا در شهر آمل به خبرنگار ایسنا گفت: پیش از این فقط یک ایستگاه پایش آلودگی هوا درساری مرکز استان وجود داشت که با افتتاح ایستگاه های پایش آنلاین آلودگی هوا در شهرهای آمل، چالوس و نکاء، این تعداد به 4 ایستگاه در مازندران افزایش یافت.

عطاالله کاویان افزود: برای تجهیز و راه اندازی این ایستگاه ها در مجموع حدود 2 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه دربرنامه پیش بینی شده حداقل دو ایستگاه دیگر پایش آنلاین آلودگی هوا در دو شهر دیگر مازندران راه اندازی خواهد شد، تصریح کرد، قصد داریم علاوه بر ایستگاه های بهره برداری شده جدید و ایستگاه های آینده مجهز به نمایشگرهای برخطر باشند که شهروندان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح همزمان ایستگاه پایش آنلاین آلودگی هوا در سه شهر مازندران

افتتاح همزمان ایستگاه پایش آنلاین آلودگی هوا در سه شهر مازندران