مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 01:002024-01-14بين الملل

افزایش اعتراضات علیه جنگ غزه و کاهش مشروعیت «اسراییل»


صد روز از جنگ غزه می گذرد؛ جنگی که صدها میلیون نفر در سراسر جهان را نسبت به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی شوکه و بهت زده کرده است.

از آغاز این جنگ، - صد روز از جنگ غزه می گذرد؛ جنگی که صدها میلیون نفر در سراسر جهان را نسبت به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی شوکه و بهت زده کرده است.

از آغاز این جنگ، میلیون ها نفر در سراسر جهان علیه این جنایات فریاد اعتراضی سر داده و در تجمعاتی برای محکومیت حملات رژیم صهیونیستی شرکت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در کنار این دسته از تظاهرات، شبکه های اجتماعی نیز به بستری برای اعتراضات علیه جنایات رژیم صهیونیستی بدل شده اند و روزانه کاربران زیادی با پست های گوناگون اقدامات غیرانسانی این رژیم را زیر سوال می برند.

روزنامه آسیا تایمز در مطلبی می نویسد: از زمانی که فلسطینی ها تلاش به مقاومت کرده اند، با خشونت شدید از سوی ارتش اسراییل مواجه شده اند.

در همین راستا، در شبکه های اجتماعی تصاویری از فلسطینی ها از جمله استفاده از فسفر سفید علیه آنها و دستگیری و تجاوز به سرزمین هایشان منتشر می شود.

خشونت ارتش رژیم صهیونیستی علیه غزه از ماه اکتبر 2023 بسیار متفاوت از خشونت های قبلی بوده و حجم بی سابقه ای را داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اعتراضات علیه جنگ غزه و کاهش مشروعیت «اسراییل»

افزایش اعتراضات علیه جنگ غزه و کاهش مشروعیت «اسراییل»