مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 00:002024-01-10حوادث

دوربین های شهری در خدمت پلیس؛ مجرمان الکترونیکی رصد می شوند


فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان می گوید یک بخشی از نصب دوربین های شهری و تجهیزات الکترونیکی پابند و دستبند در راستای کاهش سرقت و زورگیری است.

- فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص چگونگی برخورد پلیس با موبایل قاپان و زورگیران اظهار داشت: یک بخشی از نصب دوربین های شهری و همچنین بخشی از نصب تجهیزات الکترونیکی پابند و دستبند بر روی مجرمان در راستای کاهش سرقت و زورگیری است.

 فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: با نصب پابند و دستبند بر روی متهمانی که بیش از 3 سال سابقه و محکومیت در 10 سال اخیر داشته اند تمامی حرکات، مسیر و مکان های آنها مورد رصد قرار می گیرد و امیدواریم بتوانیم با این روش کاهش سرقت و افزایش امنیت مردم را به دنبال داشته باشیم.

سردار رادان افزود: با هماهنگی با قوه قضاییه کار شناسایی و تعیین مجرمین و همچنین نقاط مورد هدف انجام شده و این طرح در سراسر کشور و به ویژه تهران بزرگ، البرز و غرب و شرق تهران بزرگ به زودی اجرا خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که هزار دستگاه موتورسیکلت هم به توان تحرکی پلیس تهران افزوده شده است، تصریح کرد: افزایش این تعداد موتورسیکلت توان تحرکی پلیس های تخصصی همچون کلانتری ها، واحدهای 110 و یگان امداد را در زمان امدادخواهی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین های شهری در خدمت پلیس؛ مجرمان الکترونیکی رصد می شوند

دوربین های شهری در خدمت پلیس؛ مجرمان الکترونیکی رصد می شوند