مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 09:252023-12-26بين الملل

مقایسه فلسطینی ها با حضرت مسیح(ع) از سوی قانونگذار آمریکایی


قانونگذار دموکرات آمریکایی در پیامی به مناسبت کریسمس، به تداوم جنایات صهیونیست ها علیه فلسطینی ها تاخت و حضرت مسیح (ع) را با مردم فلسطین مقایسه کرد.

- مقایسه فلسطینی ها با حضرت مسیح(ع) از سوی قانونگذار آمریکایی قانونگذار دموکرات آمریکایی در پیامی به مناسبت کریسمس، به تداوم جنایات صهیونیست ها علیه فلسطینی ها تاخت و حضرت مسیح (ع) را با مردم فلسطین مقایسه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با گذشت دو ماه و نیم از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه، بیش از بیست هزار فلسطینی به شهادت رسیده و هزاران تن دیگر مجروح و بی خانمان شده اند.

در همین رابطه الکساندریا اوکاسیو-کورتز، نماینده جناح ترقی خواه کنگره آمریکا در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس توییتر سابق نوشت: در داستان کریسمس، مسیح(ع) در فلسطین امروزی، در زیر تهدید حکومتی که درگیر قتل عام بیگناهان بود، به دنیا آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفاکس نیوز، او افرادی را که بیش از 2000 سال پیش در زمان رومیان در این منطقه زندگی می کردند، با فلسطینی ها مقایسه کرد.

اوکاسیو-کورتز افزود: عیسی مسیح بخشی از یک جمعیت هدف بود که کشته شدند فقط برای اینکه قدرت یک رهبر ستمکار حفظ شود.

او اضافه کرد: هزاران سال بعد، نیروهای دست راستی به طور خشونت آمیز بیت لحم را اشغال می کنند، مثل داستان های مشابهی که برای فلسطینیان امروزی در حال رخ داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه فلسطینی ها با حضرت مسیح(ع) از سوی قانونگذار آمریکایی

مقایسه فلسطینی ها با حضرت مسیح(ع) از سوی قانونگذار آمریکایی