مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:152024-01-10بين الملل

اقتصاددانان صهیونیست: جنگ اسراییل را 20 سال به عقب بُرد


اقتصاددانان ارشد رژیم صهیونیستی طی وبیناری در دانشگاه عبری قدس با اشاره به تردید خارجی ها برای سرمایه گذاری در اسراییل گفتند که اقتصاد این رژیم در سایه هزینه های جنگ 20 سال به عقب برده شد.

- گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، ماه به ماه غافلگیرتر می شویم، فکرش را نمی کردیم به هزینه حدود 200 میلیارد شکلی (54 میلیارد د دلار) برای جنگ برسیم، در حالی که هنوز در میانه راه هستیم.

بین دیدی که نهادهای اسراییل به اوضاع دارند با نگاهی که از بیرون به ما می شود زمین تا آسمان فرق است.

ما در نگاه سرمایه گذاران خارجی خیلی بدتر از چیزی هستیم که خودمان اعتقاد داریم ، این را اقتصاددان ارشد صهیونیست، رینات اشکنازی بیان داشت.

اقتصاددانان صهیونیست در حال بررسی گزینه های پس از جنگ در مورد غزه هستند و از شاخص های فعلی به این نتیجه رسیدند که بحران پیش آمده برای اقتصاد اسراییل موقتی نیست، بلکه بلندمدت خواهد بود.

عملیات طوفان الاقصی مقاومت و نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و افزون بر آن ناآرامی های داخلی اسراییل ، موجب افزایش بی سابقه هزینه های جنگ به حدود 200 میلیارد شکل( 54 میلیارد دلار) رسیده است.

  شموئل آبرامسون، اقتصاددان ارشد وزارت دارایی رژیم صهیونیستی در یک وبینار که در دانشگاه عبری با عنوان اقتصاد اسراییل یک روز پس از جنگ برگزار شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاددانان صهیونیست: جنگ اسراییل را 20 سال به عقب بُرد

اقتصاددانان صهیونیست: جنگ اسراییل را 20 سال به عقب بُرد