مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:302024-01-19سياسي

امام جمعه پارس آباد: مجلس کارآمد، با انتخاب نماینده اصلح محقق می شود


مردم ضمن مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، باید در انتخاب فرد مناسب دقت داشته باشند چرا که مجلس کارآمد با انتخاب نماینده اصلح محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: مردم در انتخاب نماینده مجلس دقت داشته باشند که انتخاب نماینده اصلح و خوب مجلس خوب را به دنبال دارد.

وی افزود: تقوا بهترین توشه آخرت است؛ رأی دادن وظیفه شرعی و قانون یک فرد ایرانی است چرا که مردم باید در انتخابات حضور گسترده داشته باشند تا دشمنان نظام و انقلاب را ناامید کرده و توطئه های آنان را خنثی کنند.

خطیب نماز جمعه شهرستان پارس آباد به معیارهای انتخاب اصلح از منظر رهبر انقلاب پرداخت و گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است؛ البته ممکن است همه تلاش ها به نتیجه نرسد، اما مردم باید دقتت کنند که گزینه مناسب را انتخاب کنند.

باقری بنابی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خویش به مسئله انتخاب اشاره کرده و مردم را نسبت به دقت در انتخاب کاندیداها توصه کرده و فرمودند که مردم عزیز و به خصوص جوانان، احساساتشان را کنترل و با عقلشان کار کنند؛ با دو چشم باز نگاه کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پارس آباد: مجلس کارآمد، با انتخاب نماینده اصلح محقق می شود

امام جمعه پارس آباد: مجلس کارآمد، با انتخاب نماینده اصلح محقق می شود