مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 21:252024-01-08حوادث

واژگونی پژو پارس در جاده گنجنامه 3 مصدوم برجای گذاشت


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان اعلام کرد: واژگونی خودرو پژو پارس در جاده گنجنامه همدان سه مصدوم به همراه داشت.

- ایسنا/همدان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان اعلام کرد: واژگونی خودرو پژو پارس در جاده گنجنامه همدان سه مصدوم به همراه داشت.

سیدصادق پورسینا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت 16:58 عصر امروز -دوشنبه 18 دی- در پی تماس شهروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی همدان در جریان حادثه ای در جاده گنجنامه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ارم و دانش را به محل حادثه در جاده گنجنامه اعزام کرد.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی پژو پارس پس از انحراف از مسیر اصلی واژگون می شود.

پورسینا ادامه داد: بر اثر این حادثه راننده و سرنشینان خودروی سواری که هر سه زن بودند، در داخل خودرو محبوس شده بودند که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی نجات، آنها را از خودرو خارج کردند.

وی بیان کرد: متأسفانه این حادثه سه نفر مصدوم داشت که نیروهای امدادی پس از رهاسازی مصدومان را برای ادامه مراحل درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

پورسینا خاطرنشان کرد: همچنین بنابر این گزارش آتش نشانان بی درنگ پس از استقرار صحیح خودرویی، قطع سیستم برق خودرو و پاکسازی محل، از حریق احتمالی با توجه به نشت بنزین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی پژو پارس در جاده گنجنامه 3 مصدوم برجای گذاشت

واژگونی پژو پارس در جاده گنجنامه 3 مصدوم برجای گذاشت