مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 18:202024-01-15بين الملل

عبدالسلام: تجاوز آمریکا موضع یمن را نسبت به فلسطین تغییر نمی دهد


سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت حملات علیه کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه دارد و تجاوز آمریکا موضع صنعاء درباره غزه را تغییر نداده و نخواهد داد.

- سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت حملات علیه کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه دارد و تجاوز آمریکا موضع صنعاء درباره غزه را تغییر نداده و نخواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن در اظهاراتی گفت حملات علیه کشتی های اسراییلی و کشتی هایی که به سمت سرزمین های اشغالی حرکت می کنند، ادامه خواهد داشت.

وی در گفت وگو با رویترز تاکید کرد: موضع ما در مورد اتفاقات فلسطین و تجاوز به غزه نه بعد از حمله آمریکا و نه بعد از تهدیدات تغییر نکرده و نخواهد کرد.

عبدالسلام خاطرنشان کرد که درخواست ما پایان تجاوز جنایتکارانه به غزه و ارسال کمک های بشردوستانه مانند غذا و دارو به شمال و جنوب این منطقه است .

این مقام یمنی در ادامه افزود: با جامعه بین المللی تماس های مداوم داریم و به آن ها اطمینان دادیم که حرکت کشتیرانی برای تمام کشتی های دنیا به جز کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی در امنیت کامل است.

سخنگوی جنبش انصارالله گفت: ما خواهان افزایش تنش نیستیم اما آمریکا و انگلیس هستند که دریای سرخ را پر از ناو تجهیزات نظامی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالسلام: تجاوز آمریکا موضع یمن را نسبت به فلسطین تغییر نمی دهد

عبدالسلام: تجاوز آمریکا موضع یمن را نسبت به فلسطین تغییر نمی دهد