مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 08:252024-01-01سياسي

هفته زن فرصتی مناسب برای انعکاس دستاوردهای بانوان


مسوول امور بانوان و خانواده فرمانداری سربیشه از هفته زن و بزرگداشت مقام مادر به عنوان فرصتی مناسب و مغتنم برای انعکاس دستاوردهای ارزنده بانوان در زمینه های مختلف و نقش بنیادین آنان در جامعه یاد کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سربیشه، نصرت تناکیان، مسوول امور بانوان و خانواده فرمانداری سربیشه امروز در جلسه برنامه ریزی هفته زن و بزرگداشت مقام والای مادر اظهار داشت: دشمن امروز در جنگ ترکیبی و شناختی و چند بعدی خود بنیاد و تحکیم خانواده ایرانی به ویژه زنان و دختران را مورد هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه دشمنان برای بی ثباتی بنیان خانواده آگاهی بخشی و تبیین اندیشه های ناب اسلام در باب خانواده، زن و مادر باید برای جامعه بویژه نسل جوان بازگو و تبین شود.

 مسوول امور بانوان و خانواده فرمانداری سربیشه افزود: رواج فرهنگ و گفتمان های ارزشی و دینی و بهره گیری از سیره اهل بیت(ع) و منش شهدا و پیاده سازی و الگوگیری از این اندیشه ها و فرهنگ های ناب به طور یقین سبب استحکام بنیان خانواده به عنوان کوچک ترین و البته اصلی ترین رکن جامعه خواهد شد و از طرفی در خنثی سازی حربه و دسیسه های دشمنان نیز کارآمد و موثر واقع می شود.

تناکیان با اشاره به نگرش و استفاده ابزاری جوامع غربی از زن گفت: در مکتب اسلام زن جایگاهی بس رفیع و دارای کرامت است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته زن فرصتی مناسب برای انعکاس دستاوردهای بانوان

هفته زن فرصتی مناسب برای انعکاس دستاوردهای بانوان