مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 14:152024-01-01سياسي

فضای شهر زنجان آماده برگزاری اجلاسیه سراسری نماز است


در برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز همه کارکنان شهرداری و اعضای شورا در کنار مسئولان بوده و همراه با این رویداد وظایف خود را انجام خواهند داد.

- ایسنا/زنجان شهردار زنجان گفت: در برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز همه کارکنان شهرداری و اعضای شورا در کنار مسئولان بوده و همراه با این رویداد وظایف خود را انجام خواهند داد.

علی رضا فیروزفر امروز (دوشنبه 11 دی ماه) در جمع خبرنگاران درباره برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز در زنجان، اظهار کرد: در روزهای آینده شاهد برگزاری رویداد مهمی در زنجان خواهیم بود، پایتخت شور و شعور حسینی افتخار میزبانی از سی امین اجلاس سراسری نماز که یکی از مهم ترین همایش های فرهنگی و مذهبی است را دارد که اتفاق مبارکی برای شهرمان محسوب می شود.

وی افزود: اجلاسیه سراسری نماز همه ساله با پیام مقام معظم رهبری و سخنرانی یکی از روسای قوای سه گانه و به میزبانی یکی از استان ها برگزار می شود که طبق برنامه ریزی انجام شده رییس جمهور در سفر به استان زنجان سخنران ویژه این مراسم خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه در برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز همه کارکنان شهرداری و اعضای شورا در کنار مسئولان بوده و همراه با این رویداد وظایف خود را انجام خواهند داد، تصریح کرد: مجموعه شهرداری برای برگزاری هرچه باشکوه تر اجلاس سراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای شهر زنجان آماده برگزاری اجلاسیه سراسری نماز است

فضای شهر زنجان آماده برگزاری اجلاسیه سراسری نماز است