مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 17:052023-12-30اقتصادي

تغییر کاربری اراضی کشاورزی، تهدید امنیت غذایی


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: از ابتدای سال، تاکنون هزار و 781 گزارش تغییر کاربری مربوط به اراضی کشاورزی ثبت شده که از این تعداد تنها 317 مورد توسط مردم بوده و انتظار داریم با همکاری بیشتر مردم و حساسیت نسبت به تغییر کاربری اراضی کشاورزی که ارتباط .

- ایسنا/گیلان رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: از ابتدای سال، تاکنون هزار و 781 گزارش تغییر کاربری مربوط به اراضی کشاورزی ثبت شده که از این تعداد تنها 317 مورد توسط مردم بوده و انتظار داریم با همکاری بیشتر مردم و حساسیت نسبت به تغییر کاربری اراضی کشاورزی که ارتباط مستقیم با امنیت غذایی ما دارد، این موضوع پررنگ تر شود.

صالح محمدی امروز شنبه 9 دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 90 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی استان قلع و قمع شد و از این تعداد تغییر کاربری غیرمجاز، 21 مورد مربوط به تغییر کاربری زمین کشاورزی در آستانه اشرفیه، 26 مورد در شهرستان های فومن و صومعه سرا و مابقی شامل سایر مناطق گیلان است.

وی با اشاره به فعالیت سامانه 131 برای دریافت گزارش های مردمی در راستای حفاظت از اراضی زراعی و باغی اضافه کرد: گزارش های مردمی توسط ستاد استانی از طریق سامانه 131 اخذ و در سریع ترین زمان از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی جلوگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری اراضی کشاورزی، تهدید امنیت غذایی

تغییر کاربری اراضی کشاورزی، تهدید امنیت غذایی