مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 15:002024-01-18بين الملل

7 نکته درباره حمله نظامی پاکستان به ایران


در حالی که گفته شده در این حمله سه زن، چهار کودک و دو مرد کشته شده اند، برخی رسانه ها و مقامات ایرانی تاکید عجیبی بر «غیرایرانی بودن» کشته شدگان دارند، - در حالی که گفته شده در این حمله سه زن، چهار کودک و دو مرد کشته شده اند، برخی رسانه ها و مقامات ایرانی تاکید عجیبی بر غیرایرانی بودن کشته شدگان دارند، گویی مسئله اصلی نژاد یا ملیت آنها است.

در حالی که سوال اصلی این است که آیا این کودکان به واقع تروریست بودند؟ عصرایران ؛ فرزاد معتمد زهرایی - کشور دوست، برادر، مسلمان و همسایه پاکستان تایید کرده است که صبح امروز 7  هدف در 3 نقطه از خاک ایران را مورد حمله موشکی قرار داده است.

در این باره هفت نکته مورد توجه است.

1- این نخستین تجاوز نظامی یک کشور به ایران از زمان جنگ تحمیلی می باشد.

در طول 35 سال گذشته علی رغم وجود تنش با کشورهای مختلف از امریکا و عربستان تا طالبان و آذربایجان هیچگاه خاک ایران مورد تجاوز نظامی یک کشور قرار نگرفته بود.

2- به گفته پاکستان این اهداف محل تجمع گروههای تروریستی ضد پاکستان بوده، چنانکه در بیانیه وزارت خارجه پاکستان آمده است که تنها هدف از اقدام امروز تامین امنیت و منافع ملی خود پاکستان بود ؛ اما بر کسی پوشیده نیست که این اقدام در واقع پاسخی به حملات موشکی و پهپادی چند روز پیش سپاه علیه تروریست ها در خاک پاکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 نکته درباره حمله نظامی پاکستان به ایران

7 نکته درباره حمله نظامی پاکستان به ایران