مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 22:002024-01-09سياسي

ابرقدرت های جهان به عدم توانایی جنگ نظامی با ایران معترف هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسین طائب مشاور فرمامده کل سپاه عصر امروز در جمع نخبگان و فعالین سیاسی و فرهنگی استان کردستان در سالن پیامبر اعظم استانداری با محور تاثیر طوفان الاقصی، - مشاور فرمانده کل سپاه گفت: امروز ابرقدرت های جهانی معترف به این هستند که نمی توانند با ایران وارد جنگ نظامی شوند از این رو جنس مبارزات خود را هر بار تغییر می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسین طائب مشاور فرمامده کل سپاه عصر امروز در جمع نخبگان و فعالین سیاسی و فرهنگی استان کردستان در سالن پیامبر اعظم استانداری با محور تاثیر طوفان الاقصی، اظهار کرد: مبنا بررسی روند های جهانی براساس بازیگران آن است زمانی بازیگران دنیا دو ابرقدرت شرق و غرب بودند که باهم در جنگ سرد رقابت می کردند.

وی تصریح کرد: در این جنگ سرد امریکا پیروز و ارزش های امریکا برنده شد و با قدرت سخت شروع کردند و بعد از پایان جنگ اولویت را به جنگ نرم دادند.

وی عنوان کرد: تا قبل از انقلاب اسلامی هر زمانی که دولت های اسلامی با اسراییل درگیر شدند با شکست مواجه می شدند، تا اینکه 31 سال بعد از تاسیس اسراییل انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و این انقلاب شعار نه شرقی نه غربی را محور قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابرقدرت های جهان به عدم توانایی جنگ نظامی با ایران معترف هستند

ابرقدرت های جهان به عدم توانایی جنگ نظامی با ایران معترف هستند