مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 14:402024-01-08سياسي

«رشدآوند» رویدادی آگاهانه و هوشمندانه است


مدیرعامل مرکز ملّی نوآوری و خلاقیت اشراق گفت: خانواده، مدرسه و مسجد، سه ضلع تربیت و جامعه پذیری دینی انسان ها هستند و برگزاری رویداد ملّی «رشدآوند» با هدف تقویت تعامل میان این سه نهاد، - ایسنا/اصفهان مدیرعامل مرکز ملّی نوآوری و خلاقیت اشراق گفت: خانواده، مدرسه و مسجد، سه ضلع تربیت و جامعه پذیری دینی انسان ها هستند و برگزاری رویداد ملّی رشدآوند با هدف تقویت تعامل میان این سه نهاد، انتخابی آگاهانه و هوشمندانه است.

حجت الاسلام محمد قطبی با اشاره به هدف رویداد ملّی رشدآوند مبنی بر تقویت پیوند میان خانه، مدرسه و مسجد اظهار کرد: این سه نهاد، نقش اصلی را در تربیت و جامعه پذیری دینی انسان ها ایفا می کنند؛ مسجد به مثابه خاستگاه فعالیت های مذهبی، مدرسه به مثابه میدان فراگیری علم و دانش و فناوری و خانه به مثابه بستر اصلی زندگی و رشد و شکوفایی انسان.

اگر این سه ضلع رشدپذیری و جامعه پذیری انسان ها با یکدیگر در تعامل باشند، قطعاً آورده های خوبی برای جامعه خواهد داشت و ثمرات مفید و مؤثری در حوزه های تربیتی، انسانی، اخلاقی و اجتماعی فراهم خواهد کرد.

وی افزود: به نظر می رسد این هدف بسیار دقیق، آگاهانه و هوشمندانه انتخاب شده که سه رکن اصلی تربیت انسان را به هم مرتبط و فعالیت هایی را شناسایی و حمایت کنیم که حلقه واسط بین این سه رکن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رشدآوند» رویدادی آگاهانه و هوشمندانه است

«رشدآوند» رویدادی آگاهانه و هوشمندانه است