مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 18:452023-12-31سياسي

پیشرفت مفهوم نرم افزاری و مقوله ای فرهنگی است


رییس دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه پیشرفت مفهوم نرم افزاری دارد و مقوله ای فرهنگی است گفت: باید پول های سرگردان بزرگ را به جمع های چند نفری در قالب هسته های پژوهشی با موضوع حل مسئله اختصاص داد.

- رییس دانشگاه صنعتی اصفهان در جمع پژوهشگران و فناوران برتر:  پیشرفت در نتیجه تغییر نگرش مدیران و برنامه ریزان اتفاق می افتد  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان،سید علی محمد میرمحمدی میبدی، رییس دانشگاه صنعتی اصفهان در آیین تجلیل از پژوهشگران دانشگاه صنعتی اصفهان با تقدیر از تمامی فعلان این عرصه بیان داشت: اگر بخواهیم پژوهش توسعه پیدا کند ابتدا باید فرهنگ پژوهش در ذهن متولیان امر و نگاه حکمرانی تغییر یابد.

  وی با اشاره به اینکه شعار هقته پژوهش امسال پژوهش و فناوری پیشران رشد تولید و مهار تورم و با هدف دستیابی به مرجعیت در علوم انسانی با تاکید بر سرمایه های فکری قرار دادند که شعار خوبی است.

   میبدی گفت: برخی معتقدند باید فرهنگ خلاقیت و نوآوری را در جامعه ترویج کرد و  زنجیره ایده تا محصول را تقویت نمود.

برخی بر این باورند باید همه تلاش ها در این دوره روی ارتقای مرجعیت علمی و تراز بین المللی دانشگاه متمرکز شود و دانشگاه روی گسترش دوره های پسادکتری همراه با افزایش حق الزحمه پژوهشی محققان پسادکتری اهتمام ویژه ای قائل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت مفهوم نرم افزاری و مقوله ای فرهنگی است

پیشرفت مفهوم نرم افزاری و مقوله ای فرهنگی است