مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 15:202023-12-22سياسي

همسران و مادران شهدا باید مورد تکریم قرار گیرند


به مناسبت وفات حضرت ام البنین، این روز به نام تکریم از همسران و مادران شهدا نامگذاری شده است، مسؤولان و مردم باید توجه کنند که همسران و مادران شهدا باید مورد تکریم قرار گیرند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری، امام جمعه اردستان ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه، اظهار داشت: بنابر آیات قرآن کریم، حضرت عیسی(ع) مژده آمدن پیامبری بعد از خود به نام حضرت محمد(ص) که خاتم الانبیا است، را داد.

وی خاطرنشان کرد: برخی کشورهای اسلامی و مسؤولان آنان با وجود شنیدن فریاد ملت مظلوم فلسطین هیچ اقدامی نکردند، سازمان ملل که بسیاری از حقایق را نادیده می گیرد اعلام کرده غزه حمام خون شده و در وضعیت بسیار بدی به سر می برد همچنین مقادیر ناچیز آب به آنان می رسد.

دهشیری ادامه داد: رییس جنایتکاران جهان بایدن جلاد و پشتیبان او که نتانیاهو است صریح اعلام کرده که یک صهیونیست است، آیا در این شرایط مسلمان و مسیحی پیدا می شود که وضعیت سخت و دردآور مردم مظلوم غزه را بپسندد.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: گروه های انصارالله یمن و حزب الله لبنان در حال مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و دفاع از مردم فلسطین هستند.

وی با اشاره به وفات حضرت ام البنین، بیان کرد: به مناسبت وفات این حضرت، این روز به نام تکریم از همسران و مادران شهدا نامگذاری شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسران و مادران شهدا باید مورد تکریم قرار گیرند

همسران و مادران شهدا باید مورد تکریم قرار گیرند