مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 13:302023-12-22سياسي

بازدید وزیر نیرو از سد در حال ساخت گلورد


سد گلورد با سرعتی که در یکی دو سال اخیر گرفته سریع تر تکمیل و به بهره برداری می رسد.

- علی اکبر محرابیان امروزT اول آذرماه در سفر یک روزه به مازندران بعد از بازدید از طرح توسعه نیروگاه شهید سلیمی نکا از سد گلورد نیز بازدید کرد.

او در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از طرح های ویژه مدیریت آب در مازندران به ویژه شرق استان، تکمیل سد گلورد است، اظهار کرد: سد گلورد از لحاظ مخزنی و طرح معماری بسیار خوب و اثر بخش و از نظر گردشگری و توریستی هم از زیباترین نقاط کشور محسوب می شود.

او با بیان اینکه همزمان با اجرای سد، شبکه های آبیاری تکمیل و طرح انتقال آب به شهرهای منطقه برای تامین آب شرب در حال اجرا است، ابراز امیدواری کرد، این طرح ها با تزریق اعتبار در حداقل زمان به بهره برداری برسد.

استاندار مازندران نیز به خبرنگاران گفت: پروژه سد گلورد طرح ملی است که علاوه بر اینکه یک سد مخزنی است، مقصد گردشگری نیز در آن دیده شد.

سید محمود حسینی پور ابراز امیدواری کرد، با دستوری که امروز وزیر نیرو صادر کرد تا پایان امسال بحث افتتاح سد را خواهیم داشت و مردم از آب شرب و گردشگری آن بهره مند می شوند.

وی تصریح کرد: همزمان با تکمیل سد، سازه پل 280 متری که از بزرگترین پل های ایران محسوب می شود با کاربری وسائط نقلیه و گردشگری قابل استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر نیرو از سد در حال ساخت گلورد

بازدید وزیر نیرو از سد در حال ساخت گلورد