موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 10:502024-01-07ورزشي

دختر «روسری آبی» که برایت «نیت» مهم بود؛ آخرش شهید شدی


«روی پوستری که آخرین بار فائزه در دست داشت، خطاب به حاج قاسم نوشته شده بود سلام ما را برسان ، فائزه هم رفت و سلام همه ما را به حاج قاسم رساند.

» - عکس مربوط به تشییع پیکر شهیده فائزه رحیمی در پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان و گریه های خواهر شهید کنار پیکر روی پوستری که آخرین بار فائزه در دست داشت، خطاب به حاج قاسم نوشته شده بود "سلام ما را برسان"، فائزه هم رفت و سلام همه ما را به حاج قاسم رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنری که نام او بر رویش درج شده را در قسمت های مختلف بلوار مرزداران می توان دید.

ساعت 9صبح بود، آن طور که اطلاع رسانی شده بود پیکرش را باید تا حدود یک ساعت دیگر به پردیس نسیبه می آوردند اما مردم گوشه و کنار بلوار ایستاده بودند.

دانشجویان، مردم را به داخل دانشگاه هدایت می کردند تا در مراسم حضور داشته باشند اما عده ای ایستادن در گوشه و کنار بلوار را به داخل ترجیح می دادند؛ شاید مقید به حضور در بلوار بودند تا لحظه ورود پیکر شهیده را از دست ندهند.

سالن ورزشی دانشگاه را برای مراسم آماده کرده بودند؛ ورودی زنان و مردان و محل حضور زنان و مردان به صورت جداگانه در سالن در نظر گرفته شده بود.

سرم را می چرخانم؛ دنبال میکروفون و میز تریبون می گردم، که می بینم در قسمت زنانه جاگذاری شده؛ یادم می آید این مراسم برای تشییع پیکر یک شهیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختر «روسری آبی» که برایت «نیت» مهم بود؛ آخرش شهید شدی

دختر «روسری آبی» که برایت «نیت» مهم بود؛ آخرش شهید شدی