مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 12:102024-01-15سياسي

مدل بومی مسئولیت پذیری اجتماعی را ایجاد می کنیم


مشاور رییس دانشگاه تهران در امور بانوان و خانواده با بیان اینکه درنظر داریم، مدل بومی مسئولیت پذیری اجتماعی را ایجاد کنیم، اظهار کرد: در چنین شرایطی می توانیم ارزش های حاکم در جامعه را در قالب یک الگو و مدل به نمایش بگذاریم.

- مشاور رییس دانشگاه تهران در امور بانوان و خانواده با بیان اینکه درنظر داریم، مدل بومی مسئولیت پذیری اجتماعی را ایجاد کنیم، اظهار کرد: در چنین شرایطی می توانیم ارزش های حاکم در جامعه را در قالب یک الگو و مدل به نمایش بگذاریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه یزدیان در نشست خبری دهمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی مسئولیت پذیری اجتماعی که صبح دوشنبه 25 بهمن ماه در سازمان مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: همایش بین المللی ترویج اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی در یکم بهمن برگزار خواهد شد که مقدمه ای برای فعالیت هایی است که در دانشگاه تهران رقم خواهیم زد.

وی با بیان اینکه هدف دانشگاه تهران از برگزاری همایش بین المللی ترویج اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی ایجاد شبکه سازی و ارتباط بین کنشگران و سازمان ها و نهادها است، بیان داشت: با همراهی این مجموعه ها می توانیم در این مسیر به صورت بهتر گام برداریم و دانشگاه تهران را برای حمایت از دانشجویان رهرو قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدل بومی مسئولیت پذیری اجتماعی را ایجاد می کنیم

مدل بومی مسئولیت پذیری اجتماعی را ایجاد می کنیم