مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 19:252023-12-25اقتصادي

خسارت تندباد شدید مشکین شهر + عکس


تندباد شدید در شهرستان مشکین شهر که از دو روز گذشته شروع شده بود، طی دیشب شدت یافته که همین موضوع سبب خسارت به اماکن عمومی و اموال مردم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به دنبال وزش تندباد شدید در مناطق مختلف استان که سرعت آن در مشکین شهر به 108 کیلومتر رسید، خسارت هایی را در مناطق مختلف شهری و روستایی برجای گذاشته است، به طوری که این تندباد شدید در شهرستان مشکین شهر علاوه بر فروریختن دیوارهای کم دوام، به ریشه کنی برخی درختان کهنسال و شکستن شیشه های واحدهای مسکونی و تجاری منجر شد و در ساعاتی از شبانه روز نیز آب و برق برخی از مناطق این شهرستان قطع شده بود.

  شهرام محمدی، فرماندار مشکین شهر در خصوص خسارت های وارد شده بر اثر تندباد، اظهار کرد: این تندباد شدید که همراه با سوز و سرما بود به شبکه های زیرساختی شهرستان مشکین شهر خسارت وارد کرده و مبلمان شهری را اعم از شهری و روستایی به هم زد.

وی تاکید کرد: هنوز آمار دقیقی از میزان خسارت تندباد و بارش های مقطعی گزارش نشده اما سعی بر این است تا برآورد نهایی انجام شود.

  طوفان در شب گذشته به زیر ساخت های ورزشی این شهرستان نیز خسارت هایی وارد ساخته که از جمله خسارت به زمین چمن مصنوعی استادیوم تختی، سقف پوششی سالن های ورزشی در دهستان احمدآباد، شهر فخر آباد، دهستان انار، سالن 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت تندباد شدید مشکین شهر + عکس

خسارت تندباد شدید مشکین شهر + عکس