مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:452024-01-14فرهنگي

جشنواره فجر مهمترین رویداد کشور در عرصه موسیقی است


علی خدایی آهنگساز و موسیقی دان با بیان موفقیت های مستمر جشنواره موسیقی فجر گفت: این رویداد قابل قیاس با هیچ رویداد مشابه دیگری نیست و تمامی اهالی هنر موسیقی آرزوی حضور در چنین رویدادی را دارند.

- علی خدایی آهنگساز و موسیقی دان در گفت وگو با فارس درباره جایگاه جشنواره موسیقی فجر گفت: جشنواره موسیقی فجر تاکنون در طول برگزاری ادوار خود به خوبی توانسته فعالیت خود را استمرار بخشد و موفقیت های شایانی را به دست آورد.

وی ادامه داد: امسال نیز جشنواره فجر متنوع تر از دوره های پیش متجلی خواهد شد.

این رویداد قابل قیاس با هیچ رویداد مشابه دیگری که در طول سال برگزار می شود نیست و تمامی اهالی هنر موسیقی آرزوی حضور در چنین رویدادی را دارند.

این هنرمند خاطرنشان کرد: موسیقی هنری است که یک هنرمند سال های با ارزش عمر خود را صرف آموختن، آهنگسازی، نواختن و خواندن می کند و جشنواره موسیقی فجر رویدادی است که می تواند بهترین های این عرصه را نه تنها به مردم، هنرمندان و علاقمندان موسیقی کشور که در جهان معرفی کند.

وی که پیشتر از ساخت و تنظیم اثری برای شهدای حادثه اخیر در کرمان خبر داده بود گفت: امسال مشغول ساخت آلبومی برای شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای حوادث تروریستی خصوصا حوادث اخیر هستم اما سال آینده با اثر متفاوتی به جشنواره موس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فجر مهمترین رویداد کشور در عرصه موسیقی است

جشنواره فجر مهمترین رویداد کشور در عرصه موسیقی است