مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 20:302023-12-30سياسي

تندیس دانشگاه تهران به نمادهای مقاومت اعطا می شود


اولین آیین اعطای تندیس دانشگاه تهران به «نمادهای مقاومت» روز دوشنبه 11 دی ماه همزمان با هفته مقاومت و در آستانه سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، - اولین آیین اعطای تندیس دانشگاه تهران به نمادهای مقاومت روز دوشنبه 11 دی ماه همزمان با هفته مقاومت و در آستانه سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، با حضور شخصیت های علمی، فرهنگی و سیاسی در محل تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی شهبازی، مشاور رییس دانشگاه تهران و سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در تشریح جزییات این آیین، گفت: ستاد بزرگداشت هفته مقاومت در دانشگاه تهران به ریاست رییس دانشگاه تهران، سیاستگذاری آیین اعطای تندیس دانشگاه تهران به نمادهای مقاومت را برعهده دارد.

وی گفت: مصادیق چهره های عرصه مقاومت در این ستاد مطرح شد و از میان قریب به 100 نام پیشنهادی، جمعی از چهره های شاخص به منظور دریافت این تندیس انتخاب شده اند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه ابعاد و حوزه های مختلف مقاومت به منظور تعیین چهره های منتخب دریافت تندیس، مورد توجه قرار گرفته اند؛ خاطرنشان کرد: تندیس دانشگاه تهران به چهره های عرصه های مختلف مقاومت اعم از نظامی، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندیس دانشگاه تهران به نمادهای مقاومت اعطا می شود

تندیس دانشگاه تهران به نمادهای مقاومت اعطا می شود