مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:002024-01-14ورزشي

دبیر مجمع تقریب مذاهب: هرنوع همکاری و ارتباط با رژیم صهیونیستی حرام شرعی است


دبیرکل مجمع تقریب مذاهب هر گونه همکاری با رژیم صهیونیستی و تأمین نیازمندی های آن را حرام شرعی دانست و گفت: بر همه دولت های اسلامی واجب است نسبت به قطع یا حداقل تعلیق هر نوع ارتباط سیاسی و اقتصادی با رژیم صهیونیستی اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس، اولین کنفرانس بین المللی طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری هم اکنون در هتل پارسیان استقلال تهران در حال برگزاری است.

حمید شهریاری دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی، محمدمهدی ایمانی پور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و سفرای کشورهای خارجی از جمله حاضران این مراسم هستند.

شهریاری در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم خدمت مهمانان، گفت: این همایش در صدد است با بررسی تحولات جاری منطقه و جهان و جنایت های وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی و هم پیمانانش که منجر به کشتار هزاران کودک، زن و انسان بی گناه و ده ها هزار مجروح و ویرانی خانه ها و آوارگی صدها هزار نفر شده است، ضمن اعلام حمایت از همه گروه های مقاومت به خصوص حماس و جهاد اسلامی و همبستگی با ملت مظلوم تا توقف کامل این جنایات و احقاق حقوق کامل آن ها و همدردری و همراهی با آن ها در این صدمات و آلام و بزرگداشت شهدای مظلوم غزه نکاتی را عرضه کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر مجمع تقریب مذاهب: هرنوع همکاری و ارتباط با رژیم صهیونیستی حرام شرعی است

دبیر مجمع تقریب مذاهب: هرنوع همکاری و ارتباط با رژیم صهیونیستی حرام شرعی است