مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 02:302024-01-07سياسي

همایش نقش مذاهب اسلامی در بازآفرینی تمدن اسلامی در گرگان برگزار می شود


رییس مرکز اسلامی گلستان از برگزاری اولین همایش ملی نقش مذاهب اسلامی در بازآفرینی تمدن اسلامی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 19 و 20 دی ماه در گرگان خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس مرکز اسلامی گلستان از برگزاری اولین همایش ملی نقش مذاهب اسلامی در بازآفرینی تمدن اسلامی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 19 و 20 دی ماه در گرگان خبر داد.

حجت الاسلام نورعلی دیلم شامگاه یکشنبه 17 دی ماه در دیدار عوامل علمی و اجرایی همایش ملی نقش مذاهب اسلامی در بازآفرینی تمدن اسلامی با حضرت آیت الله سیدکاظم نورمفیدی اظهار کرد: اولین همایش ملی نقش مذاهب اسلامی در بازآفرینی تمدن اسلامی با حضور اندیشمندان و شخصیت های برجسته و علمی امامیه، احناف و شوافع در گرگان برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف این همایش ملی گفت: مهمترین هدف این همایش تحقق بخشیدن منویات رهبر فرزانه انقلاب در ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

رییس مرکز اسلامی گلستان رکن اصلی رسیدن به تمدن نوین اسلامی را وحدت امت اسلامی برشمرد و افزود: لازم است همه دور هم بشینیم و رو به جلو و با دستوری که رهبر معظم انقلاب در تشکیل تمدن نوین اسلامی داده اند، مباحثی را مطرح کنیم تا با وحدت، همدلی و تقریب مذاهب اسلامی به این مهم دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش نقش مذاهب اسلامی در بازآفرینی تمدن اسلامی در گرگان برگزار می شود

همایش نقش مذاهب اسلامی در بازآفرینی تمدن اسلامی در گرگان برگزار می شود