مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:152024-01-01سياسي

تلاش های «کاظمی آشتیانی» نقش ویژه ای در تقویت هویت ملی داشت


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: تلاش ها و دستاورد «کاظمی آشتیانی» در سطح خاورمیانه و جهان، نقش ویژه ای در تقویت هویت ملی و روحیه خودباوری میان جوانان ایرانی داشت.

- تلاش های کاظمی آشتیانی نقش ویژه ای در تقویت هویت ملی داشت ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: تلاش ها و دستاورد کاظمی آشتیانی در سطح خاورمیانه و جهان، نقش ویژه ای در تقویت هویت ملی و روحیه خودباوری میان جوانان ایرانی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به در پیش بودن سالگرد درگذشت کاظمی آشتیانی موسس و بنیان گذار پژوهشگاه رویان، اظهار کرد: یاد و خاطره آن مرحوم بزرگ را گرامی می دارم وبه جوانان توصیه می کنم که کاظمی آشتیانی را به عنوان یک الگوی توانمند برای خود تعریف کنند.

وی با ذکر این نکته که باید برای شناساندن ابعاد شخصیتی این دانشمند میان جوانان تلاش کنیم، عنوان کرد: ایشان نقش مهمی را در جهاد دانشگاهی ایفا کردند و موفق شدند که در حوزه های ناباروری، شبیه سازی و تولید سلول های بنیادی ایران را به یکی از کشورهای پیشرو در سطح جهان تبدیل کند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، توسعه پژوهش ها و تحقیقات پیرامون ناباروری در کشور را یکی از افتخارات بزرگ کاظمی آشتیانی دانست و بیان کرد: اقدامات ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش های «کاظمی آشتیانی» نقش ویژه ای در تقویت هویت ملی داشت

تلاش های «کاظمی آشتیانی» نقش ویژه ای در تقویت هویت ملی داشت