مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 22:202024-01-09پزشكي

پلمب 8 مرکز پزشکی و غیر پزشکی متخلف و مداخله گر در امور درمانی


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از شناسایی ،تعطیلی و پلمب 12 مرکز متخلف و غیر مجاز مداخله گر در امور درمانی خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از شناسایی ،تعطیلی و پلمب 12 مرکز متخلف و غیر مجاز مداخله گر در امور درمانی خبر داد.

منوچهر کمالی، امروز (نوزدهم دی ماه)،در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به منظور صیانت از سلامت مردم و جلوگیری از فعالیت افراد فاقد صلاحیت در حوزه درمان، طی بازدیدهای مستمر و همکاری نظام پزشکی استان، اماکن و اداره تعزیرات و حکم دادستانی، 7 مرکز غیر مجاز ارائه خدمات زیبایی و لیزر، یک مورد تبدیل مطب عمومی به موسسه درمانی بدون اخذ مجوز مربوطه،2 مطب متخلف و فاقد مجوز شناسایی، پلمپ و پرونده آنها به مراجع ذی صلاح ارجاع شد.

وی افزود: توصیه می شود شهروندان گرامی از مراکز دارای مجوزهای قانونی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند و از مراجعه به افراد یا مراکز فاقد مجوز خودداری کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه 190 گزارش دهند.

پلمپ 2 مرکز غیر مجاز زیبایی همچنین او از پلمپ 2 مرکز غیر مجاز ارایه خدمات زیبایی در هرمزگان خبر داد.

کمالی اظهار کرد: با تلاش و پیگیری نا محسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان این معاونت 2 مرکز غیر مجاز در خصوص ارائه خدمات پوست و زیبایی بدلیل د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 8 مرکز پزشکی و غیر پزشکی متخلف و مداخله گر در امور درمانی

پلمب 8 مرکز پزشکی و غیر پزشکی متخلف و مداخله گر در امور درمانی