مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 15:502023-12-22فرهنگي

«بچه زرنگ» یک رکورد تازه زد/ تنها غیرکمدی 50 میلیاردی تاریخ سینما


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی پروژه، انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری که از پنجم مهرماه اکران شده است، بعد از شکستن رکورد های مختلف توانست در کمتر از سه ماه یک رکورد جدید ثبت کند و وارد باشگاه 50 میلیاردی های سینمای ایران شود.

- بچه زرنگ یک رکورد تازه زد/ تنها غیرکمدی 50 میلیاردی تاریخ سینما انیمیشن سینمایی بچه زرنگ با ثبت یک رکورد جدید توانست به جمع هفت فیلم 50 میلیاردی تاریخ سینمای ایران بپیوندد و تنها غیرکمدی میان این آثار باشد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی پروژه، انیمیشن سینمایی بچه زرنگ به تهیه کنندگی حامد جعفری که از پنجم مهرماه اکران شده است، بعد از شکستن رکورد های مختلف توانست در کمتر از سه ماه یک رکورد جدید ثبت کند و وارد باشگاه 50 میلیاردی های سینمای ایران شود.

به این ترتیب بچه زرنگ هفتمین فیلم سینمای ایران است که در کنار آثاری همچون فسیل ، هتل ، شهرهرت ، انفرادی ، بخارست و دینامیت توانسته است به این میزان از فروش در سینما های کشور دست یابد.

انیمیشن بچه زرنگ درحالی از مرز 50 میلیارد تومان عبور کرده است، که 6فیلم دیگر سینمای ایران که توانسته اند به چنین فروشی دست یابند، همگی متعلق به سینمای کمدی هستند و برهمین اساس بچه زرنگ اولین فیلم غیرکمدی سینمای ایران است که در ژانر استراتژیک کودک و نوجوان توانسته است با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بچه زرنگ» یک رکورد تازه زد/ تنها غیرکمدی 50 میلیاردی تاریخ سینما

«بچه زرنگ» یک رکورد تازه زد/ تنها غیرکمدی 50 میلیاردی تاریخ سینما