مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 14:402024-01-17سياسي

الهیان: باید از توانمندی های بانوان مجتهده در قانون گذاری استفاده شود


نماینده تهران در مجلس شوراس اسلامی در جلسه دفاع از رساله سطح چهار یک بانوی طلبه گفت: در مجلس شورای اسلامی نیاز داریم با بانوان مجتهده نشست هایی داشته باشیم و آنها چارچوب های قانونگذاری را در حوزه های مختلف به ویژه حوزه بانوان تعیین کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا: زهره الهیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم دفاع از رساله سطح چهارم اعظم نیکبخت با عنوان شاخصه های فکری و رفتاری یهود صهیونیست در تفاسیر اجتماعی با تکیه بر المیزان، فی الضلال و الکاشف با اشاره به صحبت های حجت الاسلام کبیریان گفت: این جلسه تلفیق علم با مقام شهداست.

این ظرفیت علمی در حوزهای خواهران، نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جامعه بانوان و جهاد علمی بانوان به مثابه ستون های استوار کشور ماست که نشان از اثرگذاری زنان بر همه عرصه ها دارد.

الهیان افزود: در سال گذشته دشمن با شعار زن،زندگی،آزادی قصد داشت ایران اسلامی را زمین بزند اما بانوان جامعه ما با درایت خود توانستند خود را از آنها جدا کنند و نقشه های دشمن را نقش برآب کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در درس خارج فقه بیان کرد: ایشان همیشه تاکید دارند که در مسائل بانوان، خود بانوان مجتهده باید ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهیان: باید از توانمندی های بانوان مجتهده در قانون گذاری استفاده شود

الهیان: باید از توانمندی های بانوان مجتهده در قانون گذاری استفاده شود