مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 15:002024-01-04سياسي

دشمن عامل زوال خود را «حاج قاسم» می داند


فرماندار ورامین در اجتماع مردم ورامین برای محکومیت حادثه کرمان گفت: این حادثه نشان می دهد دشمنان زوال و نابودی خودشان را حاج قاسم سلیمانی و ایران می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مردم ورامین طی اجتماعی اقدام تروریستی کرمان را محکوم و خواستار انتقام سخت از عاملین این جنایت خصوصاً رژیم صهیونیستی شدند.

مجید درویشی، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ورامین در این مراسم ضمن عرض تسلیت حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: این شهدا مذبوحانه توسط نظام کفر به شهادت رسیدند و این حادثه نشان می دهد دشمنان زوال و نابودی خودشان را حاج قاسم سلیمانی و ایران می دانند.

    وی گفت: آمریکا و اسراییل عامل اصلی سقوط در منجلابی که در آن گیر کرده اند را ایران می دانند و تاب تحمل زائرین شهید سلیمانی را نداشتند.

فرماندار ورامین با اشاره به سقوط ده ساله آمریکا در منطقه افزود: شهید سلیمانی با تدبیر و شجاعت مانع اجرای نقشه های استکبار جهانی شد و داعشی که با سرمایه گذاری آمریکا به وجود آمد را نابود کرد و تهدید داعش برای ایرانی ها را تبدیل به فرصت کرد و تقویت جبهه مقاومت اکنون باعث عقب نشینی جبهه استکبار از اهداف شوم خود شده است.

  درویشی بیان کرد: استکبار به دنبال حذف مکتب حاج قاسم سلیمانی است و در این سه ماه و در جنگ غزه به عینه دیدید که شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن عامل زوال خود را «حاج قاسم» می داند

دشمن عامل زوال خود را «حاج قاسم» می داند