مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 14:452024-01-06سياسي

شهید سلیمانی برای دشمنان خطرناک تر از سردار سلیمانی است


امام جمعه گنبدکاووس ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان گفت: دشمنان نظام و استکبار جهانی با این جنایتی که مرتکب شدند نشان دادند که از «شهید سلیمانی» بیشتر از «سردار سلیمانی» در هراسند.

- ایسنا/گلستان امام جمعه گنبدکاووس ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان گفت: دشمنان نظام و استکبار جهانی با این جنایتی که مرتکب شدند نشان دادند که از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی در هراسند.

حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان، شهادت تعدادی از هموطنانمان را در حادثه تروریستی کرمان تسلیت گفته و برای مجروحان حادثه از درگاه خداوند طلب شفاعت کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب نشان دادند که حتی چشم دیدن دوست داران حاج قاسم و کسانی که دنباله رو اهداف ایشان هستند را ندارند، اظهار کرد: دشمنان با این اقدام وحشیانه ای که مرتکب شدند، ثابت کردند شهید سلیمانی برای آنها از سردار سلیمانی که در جبهه های مقاومت می جنگید، خطرناک تر است.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس این موضوع را که مردم ما بخشی از سفر راهیان نور خود را به سفر کرمان و زیارت حاج قاسم سلیمانی اختصاص می دهند را نشانه پر رهرو بودن راه این شهید بزرگ دانست و خاطرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی برای دشمنان خطرناک تر از سردار سلیمانی است

شهید سلیمانی برای دشمنان خطرناک تر از سردار سلیمانی است