مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:152023-12-30سياسي

متهمان قتل وکیل شاهرودی در آستانه حکم قصاص و حبس طولانی مدت


مباشر و معاونان در قتل وکیل شاهرودی در آستانه اجرای حکم قصاص نفس و حبس های طولانی مدت قرار گرفتند.

- ایسنا/سمنان رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: مباشر و معاونان در قتل وکیل شاهرودی در آستانه اجرای حکم قصاص نفس و حبس های طولانی مدت قرار گرفتند.

محمد جعفر عبدالهی 9 دی ماه از صدور حکم اجرای قصاص نفس به صورت علنی و حبس های طولانی مدت برای مباشر و معاونین در قتل وکیل مرحوم محمودرضا جعفر آقایی وکیل شاهرودی در شعبه 2 کیفری یک استان مستقر در آن شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه عزم و اراده دستگاه قضایی استان سمنان در مبارزه جدی و بدون اغماض با جرایم؛ محکم، استوار و بدون تأثیر پذیری و در چارچوب موازین با رفتاری توأم با قاطعیت است، ادامه داد: در پرونده قتل مرحوم محمودرضا جعفر آقایی، وکیل شاهرودی به مسئولان قضایی شهرستان دستور داده شد، با دقت نظر و توجه به تمامی ابعاد حادثه و البته سرعت مناسب، مرتکبین شناسایی دستگیر و برخورد قانونی و بدون مماشات را اعمال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، رییس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به مجازات مباشر و معاونین در قتل وکیل شاهرودی افزود: مجازات اشد برای مجرمین این پرونده از جمله قصاص نفس و اجرای حکم به صورت علنی برای مباشر و حبس های طولانی مدت و پرداخت جزای نقدی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهمان قتل وکیل شاهرودی در آستانه حکم قصاص و حبس طولانی مدت

متهمان قتل وکیل شاهرودی در آستانه حکم قصاص و حبس طولانی مدت