مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 13:102024-01-09اقتصادي

صدور صورت حساب الکترونیکی برای اصناف فراهم شد


رییس کل سازمان امور مالیاتی از دستگاه های پوز اندرویدی با قابلیت صدور صورت حساب های الکترونیکی رونمایی و اعلام کرد که با راه اندازی این دستگاه ها، - امکان صدور صورت حساب الکترونیکی نوع اول و دوم به منظور تسهیل اتصال اصناف مختلف به ویژه صنف طلا و جواهر به سامانه مودیان فراهم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمدهادی سبحانیان طی مراسمی از دستگاه های پوز اندرویدی با قابلیت صدور صورتحساب های الکترونیکی رونمایی کرد و گفت: شرکت های معتمد ارائه کننده خدمات مالیاتی، بازوهای امین و اجرایی سازمان امور مالیاتی هستند.

وی در این مراسم که با حضور نمایندگان شرکت های معتمد ارائه کننده خدمات مالیاتی برگزار شد، اظهارکرد: با اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، به صورت سیستماتیک برای مودیان اظهارنامه برآوردی تولید خواهد شد و دغدغه تکمیل آن که برای برخی دشوار می کرد، از بین خواهد رفت.

سبحانیان با بیان اینکه با استفاده از توان و ظرفیت شرکت های معتمد، بسیاری از تکالیف مالیاتی مودیان و فعالان اقتصادی تسهیل و به ساده ترین شکل ممکن انجام خواهد شد، بیان کرد: به کمک شرکت های معتمد و با آموزش از طریق آنان و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه گزاف و با حداقل پیچیدگی ها، ابزارهایی همچون اپلیکیشن های موبایلی، نسخه های تحت وب یا پر کردن نرم افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور صورت حساب الکترونیکی برای اصناف فراهم شد

صدور صورت حساب الکترونیکی برای اصناف فراهم شد