مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 16:362024-01-14سياسي

اردبیل غرق در برف؛ از وضعیت قرمز شهرها تا کمک آفرودسواران به مردم


  سپاه پای کار خدمت به مردم طبق اطلاعیه روابط عمومی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، تمام تجهیزات لجستیکی سپاه برای پشتیبانی از ارگان های امدادرسان در مناطق حادثه خیز به صورت آماده باش درآمده اند.

تمامی گروه های جهادی سپاه و بسیج استان از آغازین ساعات نزولات رحمت الهی در کنار دستگاه های خدمات رسان با بسیج کردن پرسنل و دستگاه های مهندسی در خدمت مردم بوده و در ضمن نانوایی های منتسب نیز به صورت 24 ساعته در حال پخت نان و ارسال به روستاها هستند.

روابط عمومی سپاه استان اردبیل از آمادگی و در اختیار قرار گرفتن توان رزمی مهندسی تیپ 37 سپاه حضرت عباس( ع) استان و هم چنین تجهیز خودروهای تاکتیکی رزمی جهت امدادرسانی به مردم خبر داده و اعلام کرد تمامی مقرها و حوزه ای سپاه و بسیج جهت خدمت رسانی به مردم تجهیز و آماده باش هستند.

  مشکلی در حوزه های خدماتی و تأسیساتی شهرستان اردبیل وجود ندارد سیدمحمد اعتماد اعجازی، فرماندار شهرستان اردبیل گفت: با توجه به حجم بالای بارش برف در اردبیل، مشکل اصلی در حوزه فعالیت های خدماتی و تأسیساتی در سطح شهرستان وجود ندارد و صرفا قطعی برق را در بخش ثمرین شاهد بودیم که اقدامات لازم برای حل قطعی برق انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل غرق در برف؛ از وضعیت قرمز شهرها تا کمک آفرودسواران به مردم

اردبیل غرق در برف؛ از وضعیت قرمز شهرها تا کمک آفرودسواران به مردم