مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 14:252024-01-13اقتصادي

تنوع سبد سرمایه گذاری های چادرملو با کاهش سهامداری


تنوع سبد سرمایه گذاری های چادرملو با کاهش سهامداری؛ سرمایه گذاری های شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در توسعه متوازن حلقه های زنجیره، موجب شده تا این شرکت با کمترین دغدغه و چالشی، - ؛ سرمایه گذاری های شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در توسعه متوازن حلقه های زنجیره، موجب شده تا این شرکت با کمترین دغدغه و چالشی، روند تولید فولاد را دنبال کند.

به گزارش اقتصادمند، وجود ذخایر غنی معدنی ایران این ظرفیت را فراهم کرده است تا با بهره گیری از فناوری های روز دنیا و یافته های نوین علوم معدن و صنایع معدنی و نیز تجربیات پیشگامان آن، گام های موثری در تقویت این بخش اقتصادی کشور و دستیابی به افق های روشن برداریم تا جاییکه بتوانیم سهم قابل توجهی از رشد اقتصادی و درآمد ملی را به خود اختصاص دهیم و کشور را از اقتصاد متکی به نفت خارج کنیم.

قائم مقام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با بیان این دیدگاه اظهار داشت: در شرایط رقابتی تنگاتنگ حاکم بر اقتصاد جهانی، سازمانی موفق است که با استفاده از ظرفیت ها و فرصت های در اختیار و اعمال مدیریت دانش به مفهوم عام آن بتواند بیشترین بهره وری را داشته باشد.

عسکری زاده با اشاره به ظرفیت غنی معادن کشور به تشریح مزیت های نسبی توسعه در این بخش از اقتصاد پرداخت و گفت: درآمدزایی از طریق صادرات محصولات متکی به معدن و صنایع معد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنوع سبد سرمایه گذاری های چادرملو با کاهش سهامداری

تنوع سبد سرمایه گذاری های چادرملو با کاهش سهامداری